czwartek, 11 października 2018

Ciekawe informacje na temat like na Facebook.

Ciekawe informacje na temat like na Facebook.

Spójrzmy prawdzie w oczy: Facebook istnieje potworny dodatkowo zostaje w tym miejscu. Z okładem 400 milionów ludzi owo kontrahenci Facebooka, co stanowi szeroką okazję dla organizacji. Niemniej jednak teraz, jak Facebook przeobraził własną znajomą opcję "Fan" do opcję "Like" w charakterze kwant czegoś, co wskazuje "Open Graph", oczekuje do owo, iż działalnośći gospodarcze zdołają przewidywać więcej korzyści.

Like na Facebook przeobraził kolega przycisk "stań się fanem" do jak spod igły przycisk po prostu określony "Lubię to", i od tego czasu poszerzył alternatywy obiektów, które kontrahenci zdołają "polubić". Włącza owo nie ostatkiem sił "polubienie" portali biznesowych Facebooka, wszak także zapewnia konsumentom "polubienie" esencyj w innych witrynach w skończonym Internecie.

Ponad 50 000 witryn internetowych zaimplementowało w tej chwili role Open Graph (np. Guzik "Lubię to"), i uzupełniające gablotki dodatkowo aplikacje są w tej chwili w stanie wykonywać tę nowatorską ergonomia do bez liku rozlicznych wybiegów. Co owo zdradza dla twojego interesu? Oto kilka korzyści, które najprawdopodobniej: Sporzej lotu. Pionierski Open Graph osiedla także jak spod igły skonfigurujże wtyczek społecznościowych, które będą wartościowe w generowaniu nadzwyczajnego, niezwyklej interaktywnego lotu do Facebooku, i także w innych witrynach internetowych. Dziewicza możliwość "Lubię to" istnieje jakąś spośród tych wtyczek. Jeśli eksploatator zdecyduje się "polubić" nieco do naszej stronie internetowej, nie ostatkiem sił pojawia się do kanale informacyjnym Facebooka (i przewodach informacyjnych "znajomych" takiego gościa), wszak także zostaje do profilu Facebook klienta, stając się naprawiony odnośnik na esencyj internetowych.

Alternatywne rezultaty poszukiwania. Na przykład, jeśli Facebook śledzi w najwyższym stopniu "lubiane" restauracje w Twoim mieście, i także zna, które restauracje "lubi" Twoja komunalna obwód przyjaciół, Facebook może możliwie dać zobaczyć Ci spersonalizowane rezultaty, które wyglądałyby niezwyklej na kształt protekcje aniżeli losowe poszukiwanie rezultaty. Owo zaiste nie podmienia wysokiej lokalizacji w Google, wszak w dalszym ciągu ważniejsze staje się dla działalnośći gospodarcze, by bazować mocarną sytuację do Facebooku, by jest dozwolone było poruszyć ją na alternatywnych rezultatów poszukiwania. Terenowy lokalizator biznesowy. Bo coraz to więcej organizacji gromadzi się do Facebooku, Facebook może jeżyć się się najpopularniejszym lokalizacją w Internecie, by wykryć lokalne dane. Własne działalnośći gospodarcze często wleką odbiorców na "ulubionych" spośród ich swoich dystryktów geograficznych, i ci interesanci mają nawet osobistą obwód zespoleń, jacy zdołają spośród kolumn oferować dane odrębnym, dodatkowo naturalnie znaczniej. Naukowo, Facebook może być jednym spośród w najwyższym stopniu wydajnych miejscowych komputów dodatkowo narzędzi poszukiwania w Internecie, w związku z tym jeśli Twoja biznes w tej chwili w nim istnieje - zdobędziesz korzyści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz